Bestelinformatie
-
Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Mocht u vragen hebben tijdens het bestelproces, dan kan u de klantendienst contacteren. Deze zal u helpen bij het plaatsen van uw bestelling.
-
Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon of e-mail?
Mocht u vragen hebben tijdens het bestelproces, dan kan u de klantendienst contacteren. Deze zal u helpen bij het plaatsen van uw bestelling.
-
Een account aanmaken : hoe en waarom?
Bij het afronden van uw bestelling kunt u zeer eenvoudig een account aanmaken door simpelweg een wachtwoord bij te voegen. Uw login is uw e-mailadres.
Een account heeft tal van voordelen :
- u hoeft uw gegeven bij de volgende bestellingen niet opnieuw in te geven
- u kan uw bestellingen en facturen ten allen tijde raadplegen of downloaden
- u kan een vroegere bestelling met enkele simpele kliks opnieuw plaatsen
- ...
-
Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.
-
Krijg ik een e-mail als de bestelling geplaatst is?
Je ontvangt direct een orderbevestiging. Als het order direct betaald is, ontvang je ook de factuur.