Ruilen en retourneren
-
Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Voor standaard artikels geldt er een retourrecht. Het retourrecht geldt niet voor samengestelde artikels, op maat gemaakt of speciaal geproduceerd dit geldt voor alle matrassen, boxsprings, lattenbodems en bedden).
- Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop, dan kan je die binnen de 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. (zie 14 dagen afkoelingsperiode)
- Als uw aankoop beschadigd is of niet compleet, dan verzoeken wij u onze klantendienst te contacteren binnen de 7 dagen. Die helpt u direct verder.
- Zie ook Stappenplan ruilen en retourneren.
-
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
- Indien uw aankoop beschadigd is of incompleet, dan helpt de klantendienst u verder om dit kostenloos op te lossen.
- Indien u beslist om van uw aankoop af te zien binnen de 14 dagen na ontvangst, dan hoeft u ons enkel te contacteren voor een afhandeling van de retour.
- De retourkosten zijn voor rekening van de koper. De koper kan zelf instaan voor het retour zenden via pakketdienst of kan beroep doen op de service van de verkoper, die de minimale kost voor retour zal aanrekenen.